recepcija

doZdravnika – nov, varen in enostaven način e-komunikacije z vašim zdravnikom in službami ZD Vrhnika

V ZD Vrhnika z mesecem majem uporabljamo novo spletno rešitev doZdravnika za komuniciranje z ambulantami in službami. Pacienti lahko preko doZdravnika naročate recepte, bolniške staleže, napotnice ali pošljete sporočilo zdravniku.

Pred prvo uporabo spletne rešitve doZdravnika mora pacient opraviti registracijo; gre za kratek in enostaven postopek z jasnimi navodili.

Dokler pacientova registracija ne bo potrjena oz. verificirana s strani Zdravstvenega doma, bo pacient lahko s svojim zdravnikom komuniciral izključno preko sporočil, po potrditvi s strani zdravstvenega doma pa bo pacient lahko uporabljal vse funkcionalnosti spletne rešitve.

Starši ali skrbniki lahko dodate v doZdravnika tudi svoje varovance ali svojce in komunicirate v njihovem imenu preko svojega uporabniškega računa.

V kolikor boste pri registraciji ali uporabi spletne rešitve doZdravnika potrebovali pomoč:

  • pošljite elektronsko sporočilo na e-naslov podpora@dozdravnika.si ali
  • pokličite na telefonsko številko 04/ 600 76 00.

Hvala, ker pravilno in odgovorno uporabljate komunikacijo preko spletne rešitve doZdravnika!

Preskoči na vsebino